FASHION ICON

Fashion

3 ianuarie 2012

"Pe mãsurã ce scriam scrisoarea,simteam briza oceanului pe pielea mea.Acelasi ocean care în curând va fi mormântul meu.Mi-au spus cã voi muri ca un erou.Cã siguranþa si onoarea tãrii mele,vor fi rãsplãtite pentru sacrificiul meu.Mã rog sã aibã dreptate.Singurul meu regret din viata asta,este cã nu ti-am spus ce simt.Mi-as dori sã fiu din nou acasã.Mi-as dori sã te tin de mânã.Mi-as dori sã-ti pot spune cã te-am iubit.Numai pe tine, de când eram mic.Dar nu pot.Acum vãd cã moartea e usoarã.Dragostea este dificilã.În timp ce avionul se scufundã,nu voi vedea fata inamicilor.În schimb, voi vedea ochii tãi.Ca niste pietre negre,înghetate în ploaie.Ne-au spus cã trebuie sã strigãm "Banzai," când ne aruncãm asupra tintei.În schimb, îti voi sopti numele.Si în moarte, la fel ca si în viatã,voi rãmâne pentru totdeauna al tãu." - Restless

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu