FASHION ICON

Fashion

5 septembrie 2009

Simt oasele

Simt oasele zdrobindu-se in mine
Cu putere,
Ca si cum o avalansa ar invada trupul
Iar sufletul mi l-ar dezgoli
Lasandu-l prada vietatilor insetate de distrugere
Si infometate de atingerea fericirii.

Vor sa ma lase fara sentimente
Sa-mi smulga plutirea spre infinit
Murdarind totul in jur
Fara oprire.

Te vad.
Imi tin ochii strans inchisi.
Ma strangi usor in brate si ating
Ce?
Tot inchisi.
Ma saruti lung si dulce
Si eu incep sa..
Ce?

Imi soptesti usor in urechea surda
Ca ai avea sa-mi spui ceva
Ce?
Tot inchisi.
Ma intorc brusc.O panza gri pe care se deruleaza momente
Clipe,secunde,minute,ore,zile,saptamani de neuitat
Apare ca o clipire.

Ma strigi.
Unde esti?
Mi-am deschis ochii
Unde esti?
Nu te mai aud.
Nu-ti mai recunosc sarutarile
De fapt nu ti le mai simt.
Imbratisarile si-au sters si ele amprentele.
Si eu..
Eu am ceva sa-ti spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu